onsdag 27. februar 2013

Flott nattlampe!

For noen dager siden (som fort nærmer seg uker.. hvor blir det av tiden??)fikk jeg en veldig hyggelig melding inne på facebook siden til Kjempen Daniel:
Hei :)
Jeg er så imponert over Daniel og dere. Har fulgt med ganske lenge og nå har jeg lyst å gi Daniel en gave. Jeg lager nattlamper til barn med valgfritt motiv. Så om Daniel hadde likt en sånn en så skal ha få det :) Bare si hvilket motiv som skal på så skal jeg lage og sende :)

Klem fra Anita og Unike Barnelamper :D
(For de som vil lese meldingen ligger den på "Recent Posts")

Her er resultatet:


Utrolig koselig lampe!


Lampen sår på "nattbordet" til Daniel.


Jeg valgte en lampe med akvariemotiv. Behagelig og fargerik og se på!

Det er utrolig rørenes at andre fortsatt tenker på oss, og følger oss i den grad de gjør. Og det varmer virkelig når Daniel får slike flotte gaver! Tusen ♥ takk enda en gang Anita!

1 kommentar: