søndag 23. juni 2013

Sankthansfeiring på Stafsethneset!

Bilda sier nok mer enn 1000 ord, men vi har i hvertfall kosa oss med Sankthansfeiring på Stafsethneset sammen med tante Marianne, onkel Arild og Eric! Da fantetoget gikk regnet det skikkelig, så vi bare kjørte ned. Daniel kan fort bli veldig spastisk når det regner. Heldigvis ble det opplett, og til og med sol og litt varme da vi kom frem, så vi ble igjen heldige med været! En del folk var der også, til tross for at det var fotballkamp her i Ålesund!

Daniel hadde kledd seg ut som sjørøver! :)

Storebror fant mange krabber som han viste frem! Denne tok seg et godt tak rundt fingeren hans!

Masse folk og stort bål!

Kjekkeste storebroren!

Fineste guttane ♥

Håper dere har hatt ei fin feiring :)

Klem Karina og Daniel ♥

7 kommentarer:

  1. Hei :)

    Du er blitt nominert her:
    http://www.egedenne.com/2013/06/the-independent-blogger-award.html

    Nominer gjerne andre blogger :)

    SvarSlett
  2. Kjære Danielsmamma!

    For noen fine sønner dere har!!!

    Det er så mye jeg gjerne ville sagt, men finner ikke ordene.

    Alt jeg kan si er at dette skulle aldri ha skjedd og jeg håper at saken blir gjenåpnet.

    Jeg håper også at deres tragiske historie kan få barnehager landet over til å sette seg ned å lage regler for bruk av hoppetau/hoppetrikk og hvor det skal stå personalet under ute tiden (og inne tiden) Og at HELE personalgruppa blir stilt til ansvar om regler ikke følges. Barnehagen skal være et trygt sted for foreldre å sende barna sine. Man skal føle at barnet blir sett og tatt vare på!!!!!

    Ønsker dere alt det beste i verden, stå på, kjemp videre for det beste for Daniel.

    MVH Cecilie (Jobbet i barnehage i 10 år)

    SvarSlett
  3. Jeg fant bloggen din via facebook og ville bare legge igjen et lite spor. Selv har jeg tre gutter og eldstemann var tre år i mars. Det dere har opplevd, og fortsatt opplever, er skremmende, men jeg er glad for at du deler historien så åpent. Du har to nydelige gutter, og jeg gleder meg til å følge dere videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tre gutter på tre år, slettes ikke verst! Kjekt at du vil følge oss! Tusen takk for kommentaren! :)

      Slett
  4. For noen fantastiske barn dere har! Denne historien gikk rett inn i hjertet. Har selv en 3 åring i barnehage, og jeg klarer ikke tanken på at noe slikt kan skje. Samtidig er det veldig flott å lese hvordan dere takler hverdagen og tar vare på de små, gode øyeblikkene.

    Lykke til fremover, ønsker dere alt godt i livet!

    SvarSlett