tirsdag 8. mars 2011

Mamma er så stolt over deg, Daniel ♥

Stolt over hvor sterk du er, livsviljen din, stolt over livsgleden du viser, smilet som møter oss hver dag, stolt over hvor utholden du er, hver eneste time, dagen lang, stolt over hvor langt du har nådd, til tross for skaden du har. Ingen ting stopper deg Daniel, du er min kjempe og min helt. Og jeg har visst det hele tiden Daniel, at du ville nå langt. Jeg visste det selv på intensiven, da de sa du kanskje ville dø, at du ikke bare ville gi opp. Jeg var trygg i min tro akkurat der og da, og har vært det siden. Til tross for mine nedturer i tida etter ulykken, der alt bare er vondt og trist, vonde tanker og triste tårer, faller jeg andre tårer mye oftere for deg nå, Daniel. Glade tårer faller i dag også, Daniel, glade tårer for at du endelig begynner å gi positiv fremgang med tanke på bevegelse. I dag har du vist både fysio og ergo fra barnehabiliteringen hvor flink du er blitt til å snu deg på siden. Ikke bare en gang, men 8 ganger. Da er det ikke lengre tilfeldig, eller spasmer som gjør det, det er du! Fordi du vil, fordi det er gøy og fordi vi heier på deg! Mamma er så stolt over deg, Daniel ♥

1 kommentar:

  1. Sier bare en ting karina :WOW !!!!!! Heia Daniel ♥
    Den gutten slutter aldri å overraske og det er en sann glede å lese slike innlegg :) Jeg må ta turen innom snart karina og hilse på dere :) Alt for lenge siden.

    Kjempe herlig bilde av dere og fikk meg virkelig til å smile :) Herlige mamman og Daniel ♥

    La dere få slik en fremgang og gode dager, og jeg er helt enig. Denne gutten vil nå langt til tross for sin skade. Har ikke sett på maken for en innsatsvilje og kampvilje noensinne. Han er og blir en HELT ♥

    STOOOOOR KLEM til dere snuppa ♥

    SvarSlett