fredag 2. mars 2012

Vår i lufta ♥

Det er andre mars, og jeg kjenner allerede hvor godt det gjør at våren er i anmarsj. I går hadde Daniel jubelrop da han såg ut gjennom vinduet, og oppdaget at det snøet, i dag er det mammaen som jubler, da solen varmet opp stuen såpass mye at jeg nesten begynte og klage ;) Daniel fikk en kort dag på barnehagen, og han ble plasert rett i vogna da vi var komt inn gjennom dørene her. Her må sola nytes :)


Stor glede da vi møtte storebror på vei hjem fra skolen. ♥


På tur i skogen og ser på elva som Daniel alltid pleide og kaste stein i. Deilig med fuglekvitter og vårfølelse ♥


Drømmer seg bort ♥

Jeg kan ikke påstå jeg lider av vinterdepresjon, men hver vår så tenker jeg; "Aaahh! Endelig!!" Endelig kommer energien tilbake, det kribler i kroppen etter og komme i gang, enten om det er husvasken, fjellturen, eller som nå; morgenstellet eller fysioen. Og jeg gleder meg over at det blir enklere og ta Daniel med utenfor døra. Å bare sette han i vogna i dag, uten å måtte ta på dressen, var herlig. Et ullteppe over beina, så var han klar. Og jammen er det ikke meldt noen fine dager fremover også ♥

I morgen skal Daniel til beste avlasterfamilien, og storebror skal får vår fulle oppmerksomhet i et døgn. Mulig det blir ei lita shoppingrunde på han, vi har nemlig nesten tømt skapet for for små klær i dag. Og egne meininger har han vist også plutsleig fått. Sebastian er ikke gutten vi pleier og få med på shopping, så vi må smi mens jernet er varmt og han "har lyst".

God helg!!

4 kommentarer:

  1. For en dag vi har hatt, i dag morges var det så lyst når jeg våkna at jeg trodde vi hadde forsovet oss:D Jeg er akkurat som du - våkner liksom når våren kommer. Må vi få mange flere slike dager videre:)

    Godt at våren gjør det enklere for dere å komme dere ut med Daniel, selv om det bare er en ting som blir lettere så er det i alle fall en ting mindre å tenke på:) Kos dere i helga, med storebror og shopping og alt det medfører, de blir interessert i klær og slikt gutta også etterhvert;-)

    God klem til deg Karina,
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Du har to helt fantastisk nydelige gutter. Takk for alt du deler av gleder og sorger. De beste tanker fra meg

    SvarSlett
  3. Elisabeth Bentsen3. mars 2012 kl. 07:35

    Ha en riktig god helg dere også.Heldigvis ser det ut til at det blir fint vær i dag også,kos dere i finværet!

    SvarSlett
  4. Her også var det full da de oppdaget snøen, ora le er eller indre deprimert;) MEN så kom dette nydelige vår været... HERLIG!
    Kos dere med den største i dag... og lykke til på shopping. God helg videre.
    Klem fra Anine

    SvarSlett