mandag 21. februar 2011

Så fort kan det snu..

Da kom nedturen gitt :(

Som jeg nevnte i innlegget før så har Daniel blitt mer spastisk de siste dagene. Han hadde strevet endel med dette i natt, og var spastisk på dagen i dag og, men ikke verre enn at jeg håpet det var tilfeldig, og at han er bedre igjen i morgen. Spasmen hans kan variere veldig, ofte fra time til time. Men etter kl 14 og utover eskalerte spasmene, og til slutt var han såpass stiv at han ikke lengre kunne sitte i stolen sin. Når spasmene skyter inn, har han tydelig vondt og gråter sårt. Men han er jo tapper, kjempen vår, og smiler til pappan sin mellom taka...

Det blei tatt urinprøve av han, og han testet positiv på to av tre, så mest sansynlig har han igjen fått en urinveisinfeksjon. Daniel sin kropp takler urinveisinfeksjoner ekstremt dårlig. Han hadde det i november, da han var som verst og jeg kjenner angsten kommer sigende..

Daniel har stått på forebyggende antibiotika heilt siden han måtte ha AB kur nr 2, to dager etter AB kur 1 var avsluttet. Så at han skulle få det tilbake allerede nå, menst han står på forebyggende, er en nedtur.

Bilder av Daniel i november har brent seg fast i minnet mitt, og sjansene for at hverken Daniel eller jeg får sove noe særlig i natt, er stor...

2 kommentarer:

  1. Tenker på dere Karina og sender en varm klem. Håper det snur like fort tilbake!

    SvarSlett
  2. Tenker masse på dere vennen ♥ Dette skulle ikke skje når han har hatt en så fin periode :( Måtte det snu fort og la livet smile til Daniel ♥

    Stor klem til dere alle sammen ♥

    SvarSlett