søndag 10. juli 2011

Regn

En er enn, og to er to-
vi hopper i vann,
vi triller i sand.
Sikk, sakk,
vi drypper på tak,
tikk, takk,
det regner i dag.
Regn, regn, regn, regn,
øsende regn,
pøsende regn,
regn, regn, regn, regn,
deilig og vått,
deilig og rått!
En er en, og to er to-
vi hopper i vann,
vi triller i sand.
Sikke, sakk,
vi drypper på tak,
tikk, takk,
det regner i dag.

Daniel var en skikkelig ute gutt før, og litt regn, stoppet ikke han. For ei lita stund siden fikk vi endelig kjøpt nye regnklær til Daniel. De gamle pakket jeg bort i fortvilelse, ikke lenge etter ulykken. Han fikk også et par nye støvler. Og i dag kom den perfekte anledningen og få prøvd å være ute i regnet igjen, for det har virkelig pøset!

Han var ikke heeeeilit fornøyd da jeg åpnet verandadøra og foreslo at vi skulle gå ut, men etterhvert fikk jeg han med på det ;) Han syntes det var litt skummelt med all den tordningen som var før vi gikk ut, men det roet seg heldigvis.

Daniel fikk hoppe i søylene, kjenne regnet i ansiktet, og mamma fikk sprute vann på han :) Daniel synetes det var gøy, og det gjorde mamma og ;) Neste gang vi skal ut, får vi håpe pappa er hjemme også, slik vi får noen skikkelige utebilde :) Men jeg fikk tatt et par da vi kom inn igjen :)


Deilig og vått :)


Ha en fin søndag alle sammen ♥

6 kommentarer:

  1. HERLIG bilde av dere :)) Så utrolig godt å se karina ♥

    SvarSlett
  2. Kom faktisk til å tenke på det nye regntøyet til Daniel når jeg så det pøsa ned i sta, en fortreffelig mulighet til å prøve det ut. Men nå håper vi på litt sol, gjør vi ikke?
    Stiller meg bak Maya og sier også; HERLIGE BILDER:)
    Vi måtte gjemme oss litt i sta, når det tordna. Men det gikk heldigvis fort over;-)

    Det ser ut som at dagen deres har vært fin, ha en fin kveld også:)
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  3. Første gang jeg kommenterer her, har lest en god stund og fulgt med dere på denne veien med Daniel :)
    Dere virker som sterke mennesker som skal frem uansett hindring! Stå på!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. May: Takk snuppa ♥
    Hanne: hehe :) Så gøy at du tenkte på oss :)) OG fikk rett ;) Men nå har vi fått testet det ut, og vil helst ikke ta det frem fra skapet før til høsten igjen! VI VIL HA SOL!!
    Daniel blei litt skeptisk til bråket han også faktisk, vi var inne da det bråka som værst, men vi hørte godt barna ute i gaten som hylte av frykt. Jeg har koset masse med Daniel etter han kom hjem fra avlastning.
    Tove: Alltid hyggelig med kommentarer. Takk for det. Vi tar opp kampen nå, så håper vi det legger til rette for noen færre kamper i fremtiden. Det er greit de vet hvor de har oss ;) ♥

    SvarSlett
  5. Hei Karina! Jeg har fulgt med dere siden i vår og synes det er helt fantastisk å se Daniel sin fremgang. Jeg er sikker på at deres pågangsmot og styrke har mye å si for Daniel nå, dere er helt utrolige hele gjengen. En stor og god klem fra meg :)

    SvarSlett
  6. kjæmpe fin å sterk gutt du har :-) Når æ lest saken om Daniel i VG kom det en elr fler tåra i øyekroken, men smile kom fort når æ les å skjer så masse fine bilde :-) Ønske Daniel masse lykke te med trening å ei bra framtid med en kjærlighetsfull familie <3 Den bloggen her ska æ føll å glede mæ te det :-) God bedring Daniel, du e en sterk 4 åring. En stor sjarmør tru æ du e :-) Smile <3 Fre trønder jente 20 år ..

    SvarSlett