lørdag 8. januar 2011

Heia Daniel!!!

Våknet du enda litt i dag Daniel? Da vi låg i senga til mamma og pappa alle mann.. slik som vi pleide å gjøre før!? Det var i hvertfall starten på en fantastsk dag, sammen med den beste lillebroren i heile verden ♥ Allerede da, kom du med en ny lyd. Foruten et par ganger der du har komt med latter/hvin så har det bare vært klagelyder og gråt som har kommet fra deg siden ulykken var ute. Men i dag har du virkelig vist at du kan. Du har komt med så mange god-lyder og smilt som aldri før. Og du har gapskrattet, Daniel. Og vi har ledd med.

Og den tvilen som har gnaget, at du kanskje ikke skjønner hva vi sier eller gjør, er borte vekk. For du ler når vi tuller, Daniel, du smiler når du snakker med noen i telefonen og du smiler når du oppdager at du kommer med lyder.

Vi heier på deg, Daniel, du er en fantastisk gutt. Og jeg er så uendelig taknemlig og glad for at du valgte livet, og for at legene ikke gav deg opp.

6 kommentarer:

  1. HEIAAAAA DANIEL!!!!!!!!!!!!

    Åååå så fantastisk å lese vennen♥ og så fantastisk at dere våknet alle sammen i lag som dere pleide.. Det varmer hjertet mitt karina ♥ Og måtte dere virkelig få mange mange gode dager som er slike. Og så godt at tvilen er borte. Ikke tvil at Daniel kosa seg hjemme.Det ga han utrykk for. Snart er dere en hel familie igjen og jeg håper tiden går fort karina. Jeg heier videre på Daniel og dere ♥

    SvarSlett
  2. Hurra for flinke, flinke Daniel! Han viser dere hva slags mirakel han er. Jeg har hatt så god følelse for at han forstår hva som foregår rundt han og det er så godt å lese at han begynner å vise det mer og mer nå og at han begynner å le og lage nye lyder igjen. Jeg er så glad på deres vegne over dagen dere har hatt i dag! Sånne dager må dere ta godt vare på og tenke tilbake på når ting går litt tråere igjen. Dere er så tøffe, alle fire!

    SvarSlett
  3. May: Vi hentet han fra sjukehuset i dag tidlig.. og vekte storebror i lag ♥ Han sover fortsatt på sjukehuset, er redd vi skal klusse til den gode søvnrytma han har kommet i, om han plutselig skulle sove her. Pluss det at han får medisin om natten, og blir snudd noen ganger. Men fortsetter det slik, så håper jeg vi kan ha han her ei natt snart ♥

    Det jeg mente med at han våknet litt i dag, var at han fikk tilbake litt mer minner og egenskaper han hadde før ulykken, som å le og lage lyder. Vi håper han bare skal våkne mer og mer i tida fremover. At han skal huske mer, og at ting han kunne før ulykken skal komme tilbake.

    Tusen takk for gode ord May! Du er god. Gleder oss til du jommer på besøk i neste uke ♥

    Karoline: Hurra! Han er virkelig et mirakel. Takk for at du har troa på han ♥ Vi håper denne uka som har vært, er starten på noe godt. Men vi har nedturer friskt i minne, og vet at det fort kan komme nye. Men vi levet i nuet om dagen, så i dag er vi veldig lykkelig ♥

    SvarSlett
  4. Det skjønner jeg godt ♥ Viktig å ikke ødlegge rutiner nå, for dem er superviktige nå når han er i god periode iallefall.Uansett så var det godt å få den kosen i senga som dere brukte før ulykken♥ Han er så utrolig flink Daniel, og fantastisk at han husker litt.Den gutten slutter aldri å overraske ♥ Han er gullego og bevist gang på gang at han vil tilbake til dere og livet .Gleder meg masse til å se dere neste uke, selv om jeg må innrømme jeg gruer meg litt til å se Daniel slik han er nå :( Vi ringes og avtaler nærmere neste uke vi vennen ♥ Blir super kjekt å se dere igjen, er jo hundre år siden føles det ut som :) stor klem og ha en super fin søndag alle sammen ♥

    SvarSlett
  5. Hei Karina

    Så utrolig godt å lese at det går fremover med Daniel. Måtte det fortsette slik!! Han er en sterk gutt som virkelig må være glad i livet. Håper dere snart har han hjemme hos dere for godt :)

    Du skriver også utrolig fint, og kan tenke meg at det er godt for deg å få det litt ned på papiret og.

    Tenker på dere hver dag!

    Stor klem fra Marita

    SvarSlett
  6. Det er så godt å lese om disse oppturene dere opplever med Daniel nå!
    Det må være helt fantastisk etter denne utrolig tøffe tiden som har vært.

    Håper så inderlig at det skal bli mange sånne oppturer nå fremover og at Kjempen Daniel skal fortsette å komme tilbake til dere litt etter litt!

    Stoor klem fra Rannveig :)

    SvarSlett