torsdag 6. januar 2011

"Kjempen Daniel"

Det er ikke uten grunn at bloggen din heter "Kjempen Daniel". Du viser gang på gang at det er akkurat det du er! Det har vært tre tøffe måneder, tøffe for deg som har måttet kjent alt på kroppen, men også for oss som står rundt. Det har gått opp og ned, og nedturene har vært harde. For harde for en liten gutt på tre og et halvt år. Men du har komt deg gjennom de, ikke som noen sterkere gutt, for det har tatt tid å bygge deg opp igjen, men du HAR komt deg gjennom de!

I dag fikk du masse skryt, Daniel. Selv om vi ikke har brukt jula på hardtrening, så høster du likevel. Nakken din og ryggen har blitt sterkere, og du snur hodet kjempe bra nå. Dette er starten på å nå MÅL NR 1, Daniel!

Vi skjønner at det ikke er gøy Daniel, og at du blir lei. Du er tre år, du skulle brukt tida di ute i gata, aka på akebrett, gått på skogstur sammen med mamma og lunsjer i hagen. Og det er vanskelig å forstå, at du må nødt til å trene for å bli bedre. Vi synest du er tålmodig, Daniel, du som aldri satt stille mer enn ett minutt. Kryper det i beina dine? Får du lyst å bable hull i hodet mitt?

Dagene går fort, det er mye trening, hvile og kos. Vi tar turer hjem, og gleder oss til vi slipper å dra tilbake på sjukehuset. For du skal hjem Daniel, det må du ikke tvile på. Og vi gleder oss stort til det ♥

2 kommentarer:

  1. Dere har en ufattelig liten sterk gutt karina ♥ og det er så uendelig vondt å lese hva som skulle ha vært, men ikke blir på samme måte ♥ Måtte smile litt når du skrev babble hodet ditt fullt, for jeg så han for meg med sitt lure smil og skravlende, men smilet blekner fort karina, for det det er så ufattelig trist..Men jeg vet at dere vil gjøre det ut av det når Daniel endelig får komme hjem. Han er en kjempe, ingen under, ingen ved siden av ♥ Han har bevist gang på gang at han har valgt livet og vil tilbake, og jeg gråter hver gang det er fremgang og nedturer for dere karina. Og jeg gråter nå, for jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne hva dere går gjennom, dere som familie og Lille Daniel som kjemper så hardt. Jeg har sagt mange ganger at jeg tenner lys hver dag for Daniel og det gjør jeg hver eneste dag helt til han kommer hjem igjen. Han er en enestående gutt med enestående foreldre. Måtte det være myyye positiv fremgang for dere i år vennen♥ stooor klem fra meg ♥

    SvarSlett
  2. Daniel er virkelig en liten kjempe!
    Det er godt å lese at han er sterkere i rygg og nakke og at han nærmer seg å nå første mål. :) Han er så utrolig flink!

    Det skal bli så godt for dere når han endelig kommer hjem igjen! Vi gleder oss med dere!

    Klem

    SvarSlett