tirsdag 25. mars 2014

Ledige stillinger som personlig assistent i Ålesund!



Hei, jeg heter Daniel, og er 7 år gammel! Har du lyst å være min personlige assistent? Vi har ledig et sykevikariat på 100% dagtid, med muligheter for fast ansettelse! :) Jeg trenger også personlig assistanse hver tredje helg; På dag og kveld, evt også noen timer en dag i uken på ettermiddag/kveld, hvor vi skal finne på litt sprell! :)

Du trenger ikke å ha helsefaglig bakgrunn, du får den opplæringen du trenger. Hjemmet mitt på Vegsund blir din arbeidsplass, pappa blir din arbeidsleder, Prima Omsorg blir din arbeidsgiver.

Noen eksempler på hva dine arbeidsoppgaver blir:
Assistanse til morgen - og kveldsstell.
Matsituasjon.
Assistanse med daglig trening.
Følge Daniel på skolen og assistere der.
Bli med på treningsopphold på PTØ senteret i Hamar(ei uke, tre ganger i året)
Leik og stimulering.
Trene på kommunikasjon.
Jobbe på dataen i forhold til program jeg bruker.
Lett husarbeid.
Bli med familien på tur.

- Du må være punktlig og ærlig.
- Du å ha godt humør og samarbeidsvillig.
- Du må være handlingskraftig.
- Du må være fysisk sterk da det krever en del løft.
- Du må ha førerkort.
- Pga utfordringen innen kommunikasjon, må du kunne snakke og skrive flytende norsk/svensk.

Referanser er ønskelig og politiattest vil bli hentet inn.

Vi har også behov for tilkallingsvikarer :)

Mamma og pappa trenger også hjelp i huset en dag i uken på dagtid (onsdager), da hovedsakelig med rydding og vasking osv. Denne stillingen kan også kombineres med helgestilling om det er ønskelig.

Skriv i emnefeltet hvilken stilling du søker på:
- Helgestilling
- Sykevikariat 100% dagtid, med muligheter for fast ansettelse.
- Hjelp i hjemmet på dagtid
- Tilkallingsvikar

Søknadsfrist: 11 april

Det er kun de som blir kallet inn på intervju som mottar svar.
Gleder meg til å høre nettopp fra deg!

Skriftlig søknad sendes på e-post: karina-mag@hotmail.com


Mvh
Karina Eidem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar