fredag 10. august 2012

Fredag den 20 juli; X antall timer i bilen og Nermo hotell :)

Fredag den 20, gikk til og kjøre hjemover. Fra Bø til Øyer i Lillehammer, hvor vi skulle overnatte.

Daniel har vært fantastisk og hatt med seg, både i bilen og på alt det rare vi har funnet på. Jeg vet at det ikke er noen selvfølge, for bilkjøring er ikke noe godt for hoftene hans, og spasmene. Og vi var heldige denne gangen. Han har ikke hatt behov for noe smertestillende, men det er alltid med på slike turer. Også det at Daniel si gode form (foruten om de dumme spasmene) er god, har hatt mye og si for at turen ble så fin som den ble. Ingen vond hals som fører til mye oppkast, villkjøttet rundt knappen fikk jeg kontroll på før vi dro (var ganske så ille ei periode), allergien holdt seg borte.. osv osv.


Daniel koser seg på biltur, han sitter høyt oppe og har god oversikt :)


Vi hadde bestilt 4 sengs leilighet på Nermo hotell. Passet helt perfekt for oss! Og om kvelden hadde de grillbuffe, så vi spiste en bedre middag, før vi falt til ro på rommet.


Her på "Fjøset" hadde vi leiligheten vår :) Utrolig sjarmerende ♥ Vi kommer nok til og bo her flere ganger :)


Fantastisk utsikt fra terassen ♥ Sånt liker jeg!


Eneste familiebildet som ble tatt på turen ;)


Daniel slapper av i sengen vår :) Noe av det fine med og ha god plass i bilen er at vi igjen får plass til sengetøy og sånt som vi trenger på turen! Siden Daniel krever endel når han sover, hadde vi med reisesenga hans, som han sov i hver natt. Der får vi enktelt leiret han, og vi slipper og være redd for at han faller ut.

Turen vår går mot slutten, men det blir ikke slutt på opplevelser fordi om! Jeg gleder meg til og fortelle om alt det andre kjekke vi har opplevd denne sommeren også!

Håper dere alle har en herlig fredags kveld. Her har akkurat Daniel roet seg for kvelden, høres det ut som (Bank i bordet!!!), storebror har besøk av bestekompisen og de har fått kakao fra mi nye Tassimo kaffemaskin(!!) og spiller data på rommet hans, pappa Magnus er ute og spiller golf med en kompis (dog jeg undrer meg på hvordan de ser ballen..) og jeg må vel prøve og få ryddet litt smått opp her rundt meg... eller kanskje jeg setter på dagens episode av Home and away på Sumo heller ;)

Klemmer fra Karina og Daniel

1 kommentar:

  1. Var det jeg visste at det kom en solstråle til Øyer den dagen, for du vet vel at dere kom med sola:) Så godt at bilturen var en god opplevelse, husker at du hadde dine tanker rundt ferien tidligere.
    Vi er på Øyer hvert år, har ikke vært på Nermo - vi bor i ei hyttegrend litt lenger nede. Vi var der denne fredagen og vi reiste også fra Øyer og hjem på lørdagen:)

    Gleder meg til å høre om flere gode opplevelser,
    god klem til dere
    A&H

    SvarSlett