mandag 13. august 2012

Solfylt søndag her i Ålesund :)

I dag (Søndag) våknet vi opp til strålende sol. Magnus fikk mala litt (går sakte men sikkert fremover), flytta litt materiale, slik vi kan utnytte plassen ved siden av huset som parkering fremover, vi grilla pølse til lunsj, vi har hatt assistent i helga, og de har koset seg både ute og inne.

Jeg og Magnus hadde en fin avslutning på dagen, og ferien min. Kino og middag på resturant ♥ I morgen har jeg første arbeidsdag etter ferien, men det er ikke mange dagene jeg jobber, før jeg blir borte fra jobb igjen. Den 19 august drar vi til PTØ senteret på Hamar for intensiv trening i hele tre uker. Veldig spennende :)Men gruer meg stort til og være borte fra Sebastian så lenge. Pappan skal farte litt frem og tilbake, så Sebastian skal overnatte hos mormoren når vi begge er i Hamar.


Sola mi ♥


Pappa griller pølser til lunsj :) Og i bakgrunnen ser dere leikehytta til Daniel, som nå skal bli garasje for Permobilen! Må bare få snudd den først, så skal Magnus lage ei rampe, så er Permobilen klar for høst/vinter! Man tager det man haver..


Krapylet kom og hilste på når vi spiste, til Daniel sin store glede ♥


God og mjuk ♥


Storebror har også kosa seg i helgen, han har bla funnet en frosk som han har hatt stor glede av, sett på film sammen med pappa`en, leika ute, spilt data, vært på fisketur sammen med naboen, og som her, koset seg med kakao fra mi nye kaffemaskin :) Maskina falt i smak både blant store og små.

I uken som kommer har vi endel avtaler, så det er tydelig at sommeren er på hell.. Tilpasning av nytt hjelpemiddel på tirsdag, tilpassing av nytt spilekorsett på torsdag og Botox kontroll også på torsdag. Så da er det bare og hoppe til sengs, så vi er klar for ei ny uke! Håper alle våre lesere får ei riktig god natt!

Klem Karina og Daniel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar