mandag 13. august 2012

Litt fra Daniel sin dag i barnehagen, og da vi kom hjem :)

I dag hadde de bådet malet og laget troll på barnehagen :) Daniel er ikke alltid like glad i og male, men det såg ut som han koset seg i dag ♥

På med malerfrakken :)

Daniel blir guidet når han maler!

Hmm.. hva lager du Daniel?

Et troll!!

Da vi kom hjem var der ei tann som hang og slang ;) Så da måtte jeg bare "nappe" den ut!

Og Daniel har mistet to tenner ♥ Han lo godt da jeg sa tannfeen kommer i natt ♥

*Bilda er tatt med iPaden*

Klem Karina og Daniel

2 kommentarer:

  1. Herlige prinsen<3 :) Han er så skjønn :D

    SvarSlett
  2. Enda enn tann :-) Og jeg som ikke har fått summet meg til å kommentere på innlegg om den første tanna som ble hentet av tannfeen...
    At denne karen er i ferd med å bli stor gutt er det ingen tvil om, og det ser ut som han har det veldig bra i barnehagen. Kjempefint troll Daniel - dette kan du :-)
    Go'klem fra meg

    SvarSlett