søndag 4. desember 2011

Førjulssøndag i Borgundgavlen ♥

I dag trosset vi snøstormen og tok oss en tur på Førjulssøndag i Borgundgavlen. Dette er noe vi har pleid og gjøre i mange år, men som det naturlig nokk ikke ble noe av i fjor. Så jeg hadde ingen planer om og gå glipp av det i år også ;)


Klar for litt julestemning ♥ Nydligste blånissen min ♥


Maler julemanner :)


Julegrana var tent :)


Da vi skulle gå, traff vi Eric og pappan. Da blei Daniel kjempe glad. Og trist da vi dro hjem ;)

Til tross for det dårlige været, kosa vi oss stort. Vi var innom den gamle godteributikken og kjøpte store klubber til guttane, vi fikk sett på den gamle bussen som kjørte i Spjeklavika og her på Vegsundet, var innom ei smistue, og fikk kjøpt hele tre julegaver der også.

I kveld har vi kosa oss med å se på Blåfjell. HERLIG! Daniel er jo vår lille blånisse, så nisselua må på.


Daniel klar for Blåfjell ♥


Koslig adventkalender ♥

Ellers så var planen og leite frem adventspynten i dag, men Daniel krever jo sitt, og når vi ikke har assistent, er det vanskelig og rekke alt. Men nå er det i hvertfall tatt ned fra loftet, så får vi se om vi ikke får det på plass i morgen :) Og kanskje rekker jeg å få lagt ut noen stemningsbilder fra hvordan jeg og Sebastian har hatt det på tur også ;) Kameraet som vi kjøpte før turen (vanskelig og dra på speilrefleks kameraet), blir nokk bytta inn igjen. Slettes ikke fornøyd. Men noen bilder ble det jo likevel.

Ha ei god natt alle sammen ♥

4 kommentarer:

  1. For en nydelig blånisse <3
    Så gøy at Daniel møtte kjente og ble så glad, godt ikke det dårlige været ødela dagen.
    Synes også blåfjell er en hærlig julekalender, her er det kos for både liten og stor. :)

    Julepynting ja, hehe her utsettes det nok til det lengste i år.
    Julegaver... får meg til å grøsse, har ikke rukket å begynt ennå.

    Daniel er omtrent til å spise opp der han sitter ikledd de deilige ullklærne å ser på tv, nydlingen <3

    SvarSlett
  2. Kjempe fin blånisse;)
    Det er utrolig kos med førjulssøndag i gavelen... men i år ble det ikke med oss. Sånn er det når jeg har termin rett rundt hjørne;)

    Ønsker dere en fin dag.
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  3. Verdens fineste lille blånisse:-) <3 Jeg ble ferdig med julegavene for en stund siden, bestemte meg for å bestille mesteparten på nettet siden formen er som den er :) Genialt det ,hihi:) Håper dere får en fin dag i dag:-) Klem <3

    SvarSlett
  4. Dette var koselig. Fineste blånissen på tur. Ser ut som dere koser dere, begge to ;-) Det må være godt å få slike 'tradisjoner' på plass igjen og å oppleve at det går an å gjøre noen av de tingene dere gjorde før nå også. Kjempekoselige bilder.

    Enig med marwinbror at det er så gøy at Daniel blir glad når han møter kjente. Mindre gøy at han blir trist når dere drar, men begge reaksjonene vitner jo om en Daniel som husker og er glad i folk. Se så glad han er da, det varmer skikkelig å se det blikket og det smilet. Og bare superherlig sittende i sofaen med blånisselua på - fornøyd :-)

    Og bare for å si det - her i huset har vi ikke fått hverken advents- eller julepynten ned fra loftet enda engang… I mine øyne er du en supermamma som klarer alt det du gjør :-)

    Gleder meg til å se (og lese om) hvordan du og Sebastian har hatt det på tur. Stas for storebror å få seg en tur sammen med mamma kan jeg tenke meg.

    Go'klem fra meg

    SvarSlett