fredag 23. desember 2011

God jul til alle våre lesere!

Lillejulaften ♥ Dagen før dagen. Jeg kjenner det kiler i magen, fordi jeg gleder meg til å se øynene til barna i morgen, gleder meg til og kose meg med familien, tenke på hvor langt vi har kommet og hvor langt vi kan nå. Jula kommer nokk alltid å bli ekstra spesiell for oss, jula i fjor var meget spesiell, egentlig bare vond. Men jula var også mirakelenes tid. For hvordan ellers skal man kunne forklare det som skjedde i årskifte 2010/2011?

Dere som har fulgt oss lenge, husker kanskje det første innlegget mitt her på bloggen. Det er vondt og sterkt å lese. Jeg husker fortsatt dagen, som om det skulle vært i går. Jeg husker tida på sjukehuset før årskiftet, hvor vondt og vanskelig alt var, og jeg huska tida etter årskifte, hvor mye bedre alt ble. Da jeg startet å skrive denne bloggen, hadde jeg aldri trodd at vi skulle være der vi er i dag. Aldri trodd at Daniel skulle bli den fantastisk kjekke, nydelige gutten som han har blitt. Og jeg kan ikke noe for det, men jeg undres ofte på hvordan vi hadde hatt det nå, om mirakeler ikke hadde skjedd.

Livet er ingen dans på roser nå heller, og vi legger ned mye krefter og arbeid for at vi skal ha det som vi har det. Vi vet at vi vil ha mange utfordringer i fremtiden, men vi har fortsatt Daniel hos oss, og han har et godt liv. Det er ikke vanskelig og se. Vi kommer til å fortsette og kjempe for rettferdighet og rettigheter, som vi har gjort i år. Og jeg er spent på hvor vi er kommet 23 desember 2012.

Jeg håper du får en fredfull jul, sammen med dine kjære! Også sender jeg en ekstra tanke til de som er alene, til de som savner noen og til de som må være på sjukehus i jula ♥ Ingen nevnt, ingen glemt ♥


Årets julekortbilde :) Jeg smiler alltid når jeg ser dette bildet! ♥

13 kommentarer:

  1. Fine gutta <3 God jul til deg og dine:-)

    SvarSlett
  2. Det er virkelig helt fantastisk å se hvordan Daniel er i dag, sammenlignet med i fjor.

    Og jeg bøyer meg i støvet, Karina.. For det er virkelig en hard kamp dere har måttet kjempe dette året, for å få til alt det dere har krav på for å tilrettelegge en best mulig hverdag for alle i familien. Ting som vi på utsiden har regnet med skulle være en selvfølge når man har vært utsatt for noe sånt. Jeg har vært mildt sagt sjokkert mange ganger over ting som burde være en selvfølge, men som har gitt dere våkenetter og kamp for å få til. Men dere er ikke dem som gir seg så lett, heldigvis. Begge guttene er så utrolig heldige som har så sterke foreldre!
    Håper dere får et godt år i 2013, at dere slipper å kjempe så mange kamper for rettigheter, og at mirakler kan fortsette å skje for Daniel. :)

    God jul til dere alle fire! :) Klem <3

    SvarSlett
  3. Rørende kjære venn :) Ønsker dere alle en fortryllende jul , så satser vi på litt mirakler i 2012 også ;) Klemmer til alle dere

    SvarSlett
  4. Man kan jo ikke lese bloggen din uten å bli bevega. Ønsker dere en fantastisk og magisk jul og at det nye året skal være fylt av fred, fremskritt og gode dager!!

    SvarSlett
  5. Det er virkelig helt fantastisk å se hvordan Daniel er i dag, sammenlignet med i fjor. Og jeg bøyer meg i støvet, Karina.. For det er virkelig en hard kamp dere har måttet kjempe dette året, for å få til alt det dere har krav på for å tilrettelegge en best mulig hverdag for alle i familien. Ting som vi på utsiden har regnet med skulle være en selvfølge når man har vært utsatt for noe sånt. Jeg har vært mildt sagt sjokkert mange ganger over ting som burde være en selvfølge, men som har gitt dere våkenetter og kamp for å få til. Men dere er ikke dem som gir seg så lett, heldigvis. Begge guttene er så utrolig heldige som har så sterke foreldre! Håper dere får et godt år i 2012, at dere slipper å kjempe så mange kamper for rettigheter, og at mirakler kan fortsette å skje for Daniel. God jul til dere alle fire! Klem

    SvarSlett
  6. Måtte vi alle bli som barn igjen og tørre å tro på Nissen et lite øyeblikk, tro på magien i julens fortelling om kjærlighet og fred på jord.

    ♥ GOD JUL til dere ♥

    SvarSlett
  7. god jul ønskes dere fra meg :-) håper dere får en flott jul alle sammen!!

    SvarSlett
  8. Flott julekortbilde av gutta dine :)

    Ønsker dere alle en riktig God Jul :)

    Stor juleklem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  9. Så fine de er, guttene dine. Det julekortbildet er bare nydelig, og det får også meg til å smile :-) Det er så godt å se at han har det bra, Danielen deres, og at dere har det bra.

    God jul til hele familien, og ønsker om gode stunder og flere framskritt i 2012.

    Juleklemmer og go'klemmer

    SvarSlett
  10. Kjære kjære deg! Jeg kan ikke si meg mer enig. Så utrolig langt dere har kommet! Fantastisk å se, fantastisk å følge med dere i året som har gått. Jeg er mektig imponert over pågangsmot osv som dere viser i den situasjonen dere er i.

    Ønsker dere en fantastisk fin jul, og herlig godt nytt år. Måtte 2012 bli enda bedre enn året som snart er forbi, så gleder jeg meg enda mer til neste års julekortbilde som du da legger ut! Herlig herlig bilde.

    God klem fra meg. :)

    SvarSlett
  11. Nydelig bildeღ

    Må dere få en fin og fredfylt jul Karina,
    god juleklem fra A&Hღ

    SvarSlett
  12. Ønsker dere en super fin og god jul, kos dere masse :) Kjempe fint bilde av nisse barna<3 :)
    Klem :D

    SvarSlett
  13. Et utrolig skjønt bilde av guttene dine<3
    Ønsker dere en riktig GOD JUL og et spennende og innholdsrikt nytt år med masse fremgang.

    Har fulgt bloggen din i hele år, og får oppdateringene gjennom facebook. Følger med spenning og glede med dere i året 2012 også.

    Juleklem fra Anne Grethe

    SvarSlett